Stworzenie nowej lub przeprojektowanie starej strony internetowej to ekscytujący moment, który niesie ze sobą wiele oczekiwań. To sytuacja w której nie możesz się doczekać, aby uruchomić stronę www i zobaczyć reakcję swoich klientów, przyjaciół czy rodziny.

Uważaj

Powinieneś być bardzo ostrożny aby nie powielać błędu który robią inni a mianowicie nie podchodzić perfekcjonistycznie. Jest to zarządzanie każdym małym pikselem strony. Problem polega na tym, że zamiast skupić się na uruchomieniu i uzyskaniu wszystkich możliwych informacji zwrotnych, będziesz bardzo sfrustrowany, próbując znaleźć każdy najmniejszy błąd, jaki możesz znaleźć.

Wiele osób ma tendencję do takich sytuacji i chociaż nie jest to duży problem dla programistów lub projektantów strony internetowej, aby wprowadzić wszelkie zmiany i poprawki, których klient może potrzebować, na dłuższą metę może to wpłynąć na to, jak postrzegasz swoją stronę i jak będziesz do niej podchodzić w przyszłości.

Więc nie martw się zbytnio. Lepiej jest stworzyć stronę i zaplanować czas na uzyskanie informacji zwrotnych od znajomych i rodziny, niż czekać, aż wszystko będzie idealne, aby uzyskać złe opinie na temat ostatnich wprowadzonych zmian.

Media społecznościowe

Media społecznościowe są kluczową częścią każdej strony internetowej i stały się jednym z najlepszych źródeł ruchu i biznesu online. Upewnij się, że wszystkie Twoje strony w mediach społecznościowych są skonfigurowane i masz do nich wszystkie linki. Nie skupiaj się zbytnio na ilości, ale na jakości.

Testowanie

Przetestuj funkcjonalność swojej witryny i upewnij się, że wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami.

Chociaż programiści i projektanci stron internetowych mają wiele narzędzi do testowania, zawsze jest coś, co może wymagać pewnych poprawek. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest znalezienie problemów po uruchomieniu swojej nowej firmowej strony internetowej. Nowy produkt nigdy nie może mieć wystarczającej ilości testów i chociaż zazwyczaj będzie to oczywiste dla programistów i projektantów stron internetowych, nigdy nie zaszkodzi przetestować samemu, aby zobaczyć coś przydatnego i mile widzianego.

Treść strony internetowej (Content)

Upewnij się, że masz wystarczająco dużo treści do dodania do swojej nowej strony w najbliższym czasie. Dodając artykuły na blogu, produkty, recenzje i artykuły pomocy, zachowasz świeżość swojej witryny, a Google i inne wyszukiwarki nie lubią niczego bardziej niż świeżej, trafnej i dobrze sformułowanej witryny. Pamiętaj CONTENT IS THE KING!

Twoje treści powinny być przydatne dla klientów i powinieneś mówić o tym, co robisz i co sprzedajesz. Również pomoc w mediach społecznościowych na te tematy przyniesie więcej odwiedzających do Twojej strony, ponieważ Google i inne wyszukiwarki będą postrzegać Cię jako eksperta w tych tematach. Ważna nie jest ilość a JAKOŚĆ treści!!!

Zrelaksuj się

Każdy jest podekscytowany, gdy jego firma rozpoczyna działalność online. I to bardzo normalne, że ma się bardzo wysokie oczekiwania. Biorąc to pod uwagę, o ile nie uruchomiłeś masowej kampanii marketingowej prowadzącej do uruchomienia online, musisz również wiedzieć, że może minąć trochę czasu, zanim zaczniesz widzieć znaczny ruch na swojej stronie internetowej i zanim cokolwiek innego się wydarzy.

Podsumowanie

Przeprowadzenie dogłębnego badania rynku dostarczy ci wielu informacji na temat konkurencji, a także doskonałych pomysłów na strategię. Upewnij się, że zapisałeś te pomysły i przygotuj się do ich realizacji, gdy tylko nadarzy się okazja. Bądź przygotowany i testuj jak najwięcej. Następnie pracuj nad swoją stroną dodając wartościowe treści, zapewnij najlepszą możliwą obsługę klienta.

Gdy tylko konkurencja zobaczy Twoją stronę internetową i nowe rzeczy, które wprowadzasz na rynek, będzie próbowała jak najszybciej nadrobić zaległości, dlatego też dbanie o aktualizacje i bycie na bieżąco jest niezbędne w Twoim biznesie.

Oceń Nas:
1 Gwiazdka2 Gwiazdka3 Gwiazdka4 Gwiazdka5 Gwiazdka
Loading...