GOOGLE ADWORDS
KAMPANIA ADWORDS
Google Adwords to reklamy wyświetlane jako linki sponsorowane na górze wyników wyszukiwania. Mogą przybierać różne formy takie jak reklamy tekstowe czy banery. Jest też możliwość reklamy poprzez video w serwisie YouTube.
Reklamy te działają również na urządzeniach moblinych jak tablety i telefony.
Klient rozlicza się z Google za kliknięcie czyli Cost per Click oraz za dotarcie do 1000 odbiórców czyli Cost per Mile.
Możesz docierać tylko do wybranych odbiorców dzięki temu że masz możliwość wyboru grupy docelowej. Sam zdecyduj czy chcesz się reklamować tylko lokalnie czy globalnie.
Masz nieograniczone możliwości!
Dzięki rozbudowanemu systemowi statystyk możesz łatwo sprawdzać wyniki i decydować którą reklamę kontynuować a którą zaprzestać. Łatwo sprawdzić ile osób odwiedziło Twoją witrynę.
Kolejną fajną sprawą jest możliwość testowania kampanii reklamowej aby uzyskać jak najlepsze efekty.
Pamiętaj że cały czas możesz kontrolować swoje wydatki poprzez wskazanie maksymalnej kwoty na dzień czy na miesiąc jaka może zostać wydana na daną reklamę. Budżety można zmieniać w każdej chwili.
Zalety korzystania z Google Ads
- Precyzyjne targetowanie odbiorców – Google Ads pozwala na dokładne określenie grupy docelowej – według lokalizacji, wieku, zainteresowań, języka, urządzenia, a nawet zachowań użytkowników. Dzięki temu reklama trafia dokładnie tam, gdzie powinna.
- Szybkie efekty – W przeciwieństwie do działań SEO, kampanie Google Ads mogą przynieść ruch i konwersje niemal natychmiast po uruchomieniu.
- Pełna kontrola nad budżetem – Możesz ustawić dzienny limit wydatków, a płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę (model CPC – cost per click).
- Możliwość testowania i optymalizacji – Reklamy można testować, porównywać i stale ulepszać (np. A/B testing nagłówków, opisów czy grup słów kluczowych), aby zwiększyć skuteczność.
- Szczegółowa analityka i raporty – Google Ads integruje się z Google Analytics, co pozwala na dokładne śledzenie wyników kampanii i zachowań użytkowników na stronie.
- Ogromny zasięg – Dzięki Google Ads możesz dotrzeć do milionów użytkowników w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej (GDN), YouTube, Gmailu i na tysiącach stron partnerskich.
- Inteligentne strategie reklamowe – Google oferuje automatyczne strategie oparte na sztucznej inteligencji (Smart Bidding), które pomagają maksymalizować wyniki kampanii przy zachowaniu założonego budżetu.
Zachęcamy Państwa do tej formy reklamy
ZADZWOŃ: 600-969-918