Minimalistyczne style z dużym, pogrubionym tekstem to jak dotąd najbardziej popularny element projektowania stron internetowych w 2023 roku. Obecnie istnieje wiele projektów stron internetowych, które zawierają dużo tekstu i nie zawierają wielu innych ozdób, obrazów czy filmów.

Co jest obecnie popularne?

Czarno-białe style to ponadczasowa klasyka nawet projektowaniu stron internetowych. Projektanci stron używają tego prostego duetu kolorów, ponieważ jest prosty, elegancki i działa z praktycznie każdą zawartością. To, co obserwujemy teraz, to ruch w kierunku tworzenia estetyki projektów, które zawierają odważną białą typografię na czarnym tle. Rezultatem jest fajny nowoczesny design. Słowa są często tak bezpośrednie i zwięzłe, że możesz nie zrozumieć przesłania, które projekt stara się przekazać. Każdy z tych przykładów przedstawia podobne, ale zróżnicowane podejście do tego trendu projektowego. Bond Agency ma więcej słów niż inne opcje, z nieco większym opisem tego, kim i czym są. Jest też animowany akcent, który pomaga utrzymać się na projekcie wystarczająco długo, aby przeczytać słowa i wzbudzić zainteresowanie.

Pomarańczowe akcenty

Pomarańczowy nie jest kolorem, o którym często mówimy przy tworzeniu stron internetowych. Skojarzenia z odcieniem mogą być nieco fragmentaryczne, ale jak pokazują niektóre przykłady, może stanowić świetny akcent kolorystyczny. Jako opcja, która jest nieco mniej ostra niż czerwień – powszechny kolor akcentujący – pomarańczowy wydaje się nieco mniej onieśmielający. Istnieje wiele odmian, od tradycyjnej pomarańczy po coś bardziej brzoskwiniowego. Wspaniałą rzeczą jest to, że w przeważającej części pomarańczowe kolory będą kontrastować z jasnymi lub ciemnymi tłami i mogą być doskonałym pojemnikiem na elementy tekstowe. Ponieważ ten kolor nie jest tak powszechnie używany, natychmiast przyciąga uwagę.

Tekst na stronach głównych

Tekstowe strony główne są wszędzie. Różnica polega na tym, że nie ma wymogu dotyczącego koloru, a style typografii są wszędzie. Te projekty są tworzone z wyraźnym wysiłkiem, aby je przeczytać. Powinieneś pomyśleć o słowach i o tym, jak wiadomość odnosi się do ciebie. A jeśli nie jest to istotne, istnieje niewielka szansa, że ​​przewiniesz lub dalej zaangażujesz się w projekt. To sprawia, że jest to ryzykowny wybór, ale taki, który może się opłacić odpowiednim odbiorcom.

Wspólną cechą wszystkich tych trendów jest powrót do minimalizmu. To ogólna konstrukcja, która nigdy całkowicie nie znika, ale regularnie pojawia się i wychodzi z mody. Projekty te skłaniają się ku trendowi minimalizmu, który w 2023 roku powróci w znaczący sposób.

Oceń Nas:
1 Gwiazdka2 Gwiazdka3 Gwiazdka4 Gwiazdka5 Gwiazdka
Loading...